POLITYKA OPINII (dyrektywa Omnibus)
obowiązuje od 27 listopada 2025 r.
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Niniejsza Polityka opinii określa zasady publikowania, pozyskiwania i moderowania opinii dotyczących produktów dostępnych w Sklepie www.bestdoor.pl. Dokument wdraża obowiązki wynikające z ustawy o prawach konsumenta (dyrektywa Omnibus).
- Sklep publikuje wyłącznie opinie, które przeszły proces weryfikacji zgodnie z niniejszą Polityką.
- Przy każdej opublikowanej opinii Sklep wskazuje informację o tym, czy pochodzi ona od osoby, która dokonała rzeczywistego zakupu, oraz w jaki sposób została zweryfikowana
II. WERYFIKACJA OPINII
- Sklep umożliwia publikowanie opinii wyłącznie Klientom, którzy dokonali zakupu danego Towaru.
- Weryfikacja opinii odbywa się poprzez:
- automatyczne powiązanie opinii z numerem zamówienia,
- wysyłanie linku do wystawienia opinii wyłącznie na adres e-mail użyty przy zakupie.
- Sklep nie umożliwia dodawania opinii osobom trzecim, które nie dokonały zakupu.
III. ZASADY MODERACJI
- Opinie mogą być moderowane pod kątem:
- naruszenia prawa,
- wulgaryzmów,
- danych osobowych,
- treści reklamowych lub spamu.
- Opinie nie są usuwane tylko dlatego, że są negatywne.
IV. PRAKTYKI ZAKAZANE
Sklep nie stosuje:
- kupowania opinii,
- sponsorowania opinii,
- zaniżania lub zawyżania ocen,
- ukrywania opinii negatywnych,
- manipulowania rankingiem.
V. SPOSÓB PREZENTACJI OPINII
Opinie są prezentowane w formie:
- treści pisemnej i/lub oceny gwiazdkowej,
- z oznaczeniem „Zweryfikowany zakup” – jeśli przeprowadzono weryfikację.
- Opinie są przechowywane przez okres niezbędny do prezentacji produktu w Sklepie, jednak nie krócej niż przez 12 miesięcy.
